متریک فایل

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
شرکت محسن در راستای قدردانی از عوامل فروش خود که بیشترین تُناژ خرید برنج را در سال ۱۳۹۴ داشته اند به ترتیب اتومبیل های ذیل را به ایشان اهدا کرد:
  • لکسوس NX
  • BMW 528i
  • تویوتاRAV 4
  • هیوندای توسان
  • هیوندای اکسنت
  • هیوندای
  • i20
برای مشاهده تصاویر برندگان و خودروها اینجا کلیک کنید



  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

حسابداری

عنوان:

بررسی رابطه نقد شوندگی و ساختار سرمایه در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ایران


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:26

فهرست مطالب:

اشاره : ۱
بازار در توزیع درآمد چگونه عمل مى کند؟(۱۰) ۶
نقش بهره و نظام ربوى در پیدایش نابرابرى ۱۰
نظریه بهره ورى نهایى و توزیع درآمد ۱۳
O چهار دلیل در رد نظریه بهره ورى نهایى به عنوان نظریه توزیع درامد ۱۶
خلاصه و نتیجه گیرى ۲۳
فهرست منابع : ۲۶

چکیده:

اقتصاد اثباتی(3) دستیابی به کارایی اقتصادی را وظیفه خویش می شمارد. هدف, تخصیص منابع به نحوی است که با امکانات موجود بیش ترین مطلوبیت فراهم آید. اما این که این مطلوبیت حداکثر شده, چگونه بین آحاد جامعه توزیع شود, به هنجارهای(4) مقبول جامعه بستگی دارد که قضاوت درباره آن ها بیرون از مسئولیت اقتصاددان تلقی می شود. در مدل بهینه پارتو که دستیابی بدان هدف اصلی اقتصادهای رایج است, تمام تلاش, یافتن منحنی سرحدی امکانات ـ مطلوبیت است که مکان هندسی نقاطی است که بهترین تخصیص منابع بین دو صنعتX وY , و بهترین توزیعX وY ,بین دو (گروه) مصرف کننده A وB را نشان می دهد. مقصود از بهترین توزیع آن نوع توزیعی نیست که جامعه عادلانه می داند بلکه بدون ارزش گذاری عدالتخواهانه, تنها آن نوع توزیعی را در نظر دارد که جمع مطلوبیت دو فرد یا دو گروه را بیشینه می سازد. یعنی از نظر اقتصاددان اثبات گرا, اگرU U در شکل 1 منحنی سرحدی امکانات ـ مطلوبیت جامعه باشد, توزیع درآمد (مطلوبیت) ناشی از نقطهM بینA وB همانقدر بهینه است که نتایج توزیعی نقطهN . حتی در حالت حدی, نقطهU هم که تمامی مطلوبیت حاصله را نصیبA می سازد وB را کاملا بی بهره می گذارد, می تواند بهترین توزیع باشد. همین طور نقطهU که توزیع درآمدی صد در صد مقابل حالت قبل را ارائه می کند.(5)البته اگر برای هر جامعه ای با توجه به هنجارهای ارزشی اش توابع رفاه اجتماعی در دست باشد, می توان از حیث نظری به نقطه بهینه ای از نظر مدل پارتو دست یافت که درآمد (مطلوبیت) را به شکل خاصی توزیع می کند. شبیه نقطهT در شکل یاد شده. روشن است که تعیین هنجارهای اجتماعی خارج از وظیفه اقتصاددان است و پیامبران, فلاسفه, سیاستمداران و مصلحان اجتماعی در ارائه آن ها نقش دارند. گرچه اقتصاددان خود نیز در این باره قضاوتی دارد, ولی این وجه شخصیت او ربطی به موقعیت علمی اش ندارد.
اقتصاددان در ارتباط با توزیع درآمد وظائف ذیل را برعهده می گیرد (:258 2000 Sloman,).
O حدود نابرابری را تعیین و تغییرات آن را در طول زمان تبیین می کند.
O علت وقوع سطح خاصی از توزیع درآمد را توضیح می دهد, و عوامل رشد یا کاهش نابرابری را روشن می سازد.
O ارتباط بین برابری و سایر اهداف اقتصادی مثل کارایی را میآزماید.
O سیاست های متفاوتی مشخص می کند که دولت برای مقابله با فقر و نابرابری برمی گزیند.
O آثار این سیاست ها را بر خود نابرابری, هم چنین سایر متغیرها, مانند کارایی, تورم و یا بیکاری, ارزیابی می کند.
گرچه اقتصاددانان در قضاوت نسبت به این که نقطه مطلوب توزیع درآمدی کجاست, با دیگران فرقی ندارند ولی نباید فراموش کرد که آن ها چهارچوب ها و ابزاری در اختیار دارند که آثار سیاست ها را می توانند بهتر ارزیابی کنند. قضاوت با کسانی خواهد بود که به ملاک های ترجیحی فرااقتصادی بیش تر واقف اند. ولی اقتصاددانان یاران و مشاوران خوبی خواهند بود.
البته اقتصاد اثباتی نظریه توزیع درآمد بر اساس بهره وری عوامل تولید را تبلیغ می کند (نظریه ای که جلوتر بررسی خواهد). این, خود قضاوتی ارزشی در ترجیح بازار آزاد و دفاع از نتایج توزیع درآمدی آن است. در واقع بازار کارا است در حداکثر ساختن تولید آن چه در بازار مورد تقاضا است. اما سوال از این که تقاضای حاکم بر تولید کارا را چه کسانی می سازند, در اقتصاد اثباتی بی جواب می ماند. در حالی که این تولید به قدرت خرید توزیع شده بین افراد و گروه ها بستگی دارد. یعنی به این که آرإ ریالی که جهت و مقدار تولید را مشخص می کند, در دست چه کسانی باشد. بنابراین وقتی توزیع آن چه تولید می شود, عادلانه تلقی نگردد, دلیلی وجود ندارد که کارکرد بازار رقابتی منطقا مورد حمایت قرار گیرد.
در واقع اگر هدف کارایی, تنها هدف اجتماع تلقی شود, و از بقیه اهداف غفلت گردد, آنوقت می توان با پروفسور حیدرنقوی هم رإی شد که گفته است اگر بهینه پارتو هدف اجتماعی نهایی تلقی شود (که قسمت اعظم اقتصاد رفاه بر پایه چنین فرض غریبی استوار است), آن گاه باید گفت که آن جامعه بی نوای در حال سقوط, برای مردمش, به ویژه قشر فقیر آن, مهمانی ای آلوده به خست و امساک ترتیب داده است. چرا که اقتصاد در حال بهینه پارتو می تواند با وجدان آرام به راه خود ادامه دهد, حتی اگر آن هایی که از نیازهای ضروری زندگی مثل غذا, محروم شده اند, نتوانند بدون محروم کردن اندک ثروتمندان از ثروتی که به سختی به دست آورده اند, در وضعیت بهتری قرار گیرند (حیدرنقوی, 1993 : 123).
دو دهه پایانی قرن بیستم, دوران رونق اقتصادهای سرمایه داری مبتنی بر بازار آزاد در غرب, به ویژه ایالات متحده آمریکا است. اما توزیع درآمد مرتبا نابرابرتر شده است. نیکلاس بار از منابع مختلف نقل می کند که تعداد فقیران در انگلستان, در این دوره به شدت افزایش یافته است. تعداد فقرا از 4 / 4 میلیون نفر در سال 1979, به 4 / 10 میلیون نفر در ده سال بعد افزایش یافته است. یعنی 5 / 2 برابر شده است. تعداد اخیر, 19 درصد جمعیت کشور و 22 درصد کودکانش را در بر می گیرد. در اغلب موارد نیز فقر پدیده ای پایدار است. بدین معنا که نیمی از فقیران, از والدین فقیر زاده شده اند. در آمریکا نیز وضع, شبیه انگلستان است. نرخ فقر (جمعیتی که زیر خط فقر قرار دارند.) از 1 / 11 درصد سال 1973 به 5 / 14 درصد در نیمه دهه 1990 بالا رفت. این جا هم فقر در میان سالمندان و کودکان افزایش یافته است (:142 Barr, 1998). اسمیدینگ نشان می دهد که فقر در کشورهایOECD به ضرر زنان رشد کرده است. یعنی تقریبا در تمامی این کشورها, زنان سالمند و خانواده های بدون سرپرست مرد(6), در اوائل دهه 1990 وضع بدتری نسبت به گذشته داشته اند (جدول :1 Smeeding, 1997).
تحقیق علمی دیگری که در ژوئیه 2000 منتشر شده, نشان می دهد که به رغم رونق بی سابقه 9 ساله آمریکا, سهم کارگران تمام وقت زیر خط فقر از 5 / 2 درصد در سال 1997, به 9 / 2 در سال 1998 افزایش یافت که شامل 5 میلیون نفر می شود. لیندا بارینگتن, مسئول این مطالعه گفت: به روشنی معلوم می شود که رشد بالای اقتصادی در آمریکا, همه قایق ها را به پیش نمی راند... داشتن کاری ساده در تمام طول سال نیز ـ حتی در دوران رونق ـ کافی نیست تا فرد از فقر نجات یابد بر اساس این مطالعه, تعداد کارگران کم مهارت و کم مزد, امروز بیش از دو دهه گذشته آمریکا است. بین سال 1965 تا 1998, جمع سهم اشتغال بخش خرده فروشی و خدمات (دو بخش کم مزدتر در آمریکا), از 30 به 48 درصد افزایش یافته است.(7) شکل 2 تغییرات نسبت درآمد بیست درصد بالای درآمدی, به پایین ترین بیست درصد درآمد را طی دهه های قرن بیستم, برای آمریکا نشان می دهد. نمودار آشکار می سازد که, گرچه در اوائل قرن برای مدت کوتاهی این نابرابری کاهش یافت, ولی در اغلب دوران مرتبا رو به افزایش بوده است. سهم جمعیت فقیر آمریکا تا سال 1998 باز هم بالا رفته و به 5 / 16 درصد جمعیت کل آن کشور رسیده است. درحالی که اقتصاد پررونق و نرخ بیکاری پایین است, یک پنجم جمعیت آن کشور به لحاظ کار کردی بیسوادند و 13 درصد مردم آن امید زندگی بیش از 60 سال را ندارند(8).



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

مقاله



فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:134

فهرست مطالب:

پیشگفتار 1

فصل اول 3
کشش الکتریکی 3
1-1) تعیین مشخصات حرکتی قطار 4
1-1-1) نیروی محرک قطار 5
شکل (1-1) منحنی نیروی کششی F بر حسب سرعت V لکوموتیو 6
1-1-2) نیروی مقاوم قطار ( Train Resistance ) 6
شکل (2-1) اثر مقاومت شیب بر روی سرعت قطار 7
1-1-3) نیروی ترمز گیری قطار 10
شکل( 3-1) منحنی نیروی ترمز گیری قطار شامل ترمزگیری الکتریکی و مکانیکی در سرعتهای مختلف 12
1-1-4) محاسبه منحی سرعت بر حسب زمان 12
شکل (4-1) منحنی های سرعت بر حسب زمان و نیروی محرک بر حسب سرعت قطار 14
ناحیه 3 از لحظه t2 تا t3 : 14
1-2) تعیین مشخصات موتورهای کششی 15
1-2-1) مشخصه گشتاور &ndash سرعت موتورهای الکتریکی 16
شکل (6-1) منحنی گشتاور باز دارنده الکتریکی بر حسب سرعت 17
1-2-2) عملکرد موازی 18
1-2-3) نوسانهای ولتاژ 18
1-2-4)محدودیت وزن وحجم 18
فصل دوم: 20
موتورهای تراکشن جریان مستقیم 20
تاریخچه سیستم های حمل و نقل الکتریکی DC 20
2-2) موتور جریان مستقیم با تحریک موازی 22
شکل (1-2) مشخصه گشتاور الکتریکی و جریان آرمیچر بر حسب سرعت موتور تحریک موازی 23
2-3) موتورهای جریان مستقیم با تحریک مجزا 24
2-3-1) معادلات ماشین جریان مستقیم با تحریک مجزا 25
شکل (2-2) مدل ماشین تحریک مجزا با فرض خطی بودن مشخصه مغناطیسی 25
در زیر به نحوه ی کنترل موتور در دو ناحیه مذکور می پردازیم: 26
الف) ناحیه اول موتوری 26
2-3-3) کنترل ماشین جریان مستقیم با تحریک مجزا درحالت ژنراتوری 28
الف) ناحیه اول ژنراتوری 28
شکل (5-2) منحنی مشخصه های ژنراتور در حالت توان ثابت در ناحیه اول 30
شکل (6-2) منحنی مشحصه های ژنراتور در حالت گشتاور ثابت در ناحیه اول 31
ب) ناحیه دوم ژنراتوری 32
ج) ناحیه سوم ژنراتوری 32
شکل (7-2) منحنی مشخصه های ماشین در ناحیه دوم ژنراتوری 33
شکل (8-2) منحنی مشخصه های ماشین در ناحیه سوم ژنراتوری 33
2-4) موتور جریان مستقیم با تحریک سری 33
2-4-2) کنترل ماشین جریان مستقیم با تحریک سری در حالت موتوری 36
در زیر بنحوة کنترل موتور در دو ناحیه موتوری می پردازیم. 36
الف) ناحیه اول موتوری 36
ب) ناحیه دوم موتوری 36
شکل (10-2) منحنی مشخصه های ماشین سری در ناحیه اول موتوری 37
شکل (11-2) مقاومت قابل تنظیم برای کنترل ماشین در ناحیه دوم موتوری 37
شکل (12-2) منحنی مشخصه های ماشین سری در ناحیه دوم موتوری 38
2-4-3) کنترل ماشین جریان مستقیم با تحریک سری در حالت ژنراتوری 38
نحوه کنترل ژنراتور در سه ناحیه مذکور می پردازیم: 39
ناحیه اول ژنراتوری 39
شکل (14-2) منحنی مشخصه های ماشین سری در ناحیه اول ژنراتوری در حالت گشتاور ثابت 40
ناحیه دوم ژنراتوری 40
ناحیه سوم ژنراتوری 41
فصل سوم: 43
مدارهای کنترل سیستم های تراکشنن جریان مستقیم 43
شکل (3-3) یک نمونه مدار کنترل موتور سری با استفاده از چاپر به عنوان منبع تغذیه ورودی 48
شکل (4-3) یک نمونه مدار کنترل ماشین سری با قابلیت بازیابی انرژی 49
فصل چهارم: 56
ملاحظات کاربردی در سیستم های 56
4-1) تاریخچه سیستم های حمل و نقل الکتریکی AC 56
4-2) مقایسه کاربرد موتورهای القایی قفسه سنجابی با انواع دیگرسیستم های کشنده 58
4-2-1) مقایسه با موتور DC 58
1) سرعتهای زیاد : 58
2) مقاومت و قابلیت بالا و هزینه نگهداری و تعمیرات کم : 58
3) گشتاور یکنواخت بالا با قابلیت اضافه بار ذاتی : 58
4) نسبت توان به وزن بالا: 59
5) قابلیت ترمز احیا کنندة ذاتی : 59
6) مشخصه گشتاور &ndash سرعت تند (Hteep ) : 59
7) عملکرد پایدار با اتصل موازی : 59
4-2-2) مقایسه با موتور سنکرون : 60
جدول (1-4) مقایسه موتور القایی با موتور سنکرون 60
4-3-1) ایجاد گشتاور در موتور القایی سه فاز 62
شکل(1-4)مدار معادل تکفاز موتور القایی 64
شکل(4-4) منحنی گشتاور- سرعت در فرکانس و ولتاژ ثابت 69
4-3-5) عملکرد فرکانس متغیر 72
شکل (7-4) منحنی های گشتاور لغزش در نسبت ثابت ( هرتز/ ولت) 73
شکل (8-4) ناحیه های مختلف منحنی گشتاور &ndash سرعت با منبع تغذیه فرکانس متغیر &ndash ولتاژ متغیر 74
شکل (9-4) ارتباط بین فرکانس &ndash ولتاژ در ماشین القایی 74
4-3-7)عملکرد HP ثابت (Constant-Horse Power) 75
فصل پنجم 78
طراحی و مقادیر نامی موتور و اینورتر در سیستم های تراکشن القایی 78
مشخصه های مورد نظر سیستم تراکشنن الکتریکی مناسب بدین صورت خلاصه می شود: 84
الف) چگالی گشتاور بالا [N.m/kg] ، چگالی توان بالا [Kw/Kg]، کمترین ابعاد. 84
ب) ناحیه توان ثابت وسیع، کمترین توان ظاهری اینورتر [KVA]. 84
پ) راندمان بالا. 84
5-2-2) معیار طراحی موتور 88
ب) نسبت طول رتور به قطر رتور 89
جدول (1-5) تأثیر نسبت طول به قطر رتور بر مشخصه های موتور ( P.U.) 89
جدول (2-5) تأثیر تعداد شیارهای استاتور بر مشخصه های موتور (P.U. ) 90
ت) ضخامت فاصله هوایی 91
جدول (3-5) تأثیر ضخامت فاصله هوایی بر مشخصه های موتور (P.U. ) 91
ث) همانطور که گفته شد، یک وسیله نقلیه الکتریکی اغلب در ناحیه تضعیف میدان کار می کند 91
جدول (5-5) مقایسه بین پارامترهای دو موتور: طرح معمولی و طرح مخصوص 94
5-3) فاکتورهای احیا کنندگی (Regeneration Factors) 95
5-4) بررسی نمونه عملی 98
فصل ششم 103
درایوهای تراکشن اینورتری پیشرفته و کنترل آنها 103
6-1) سیر تکامل درایو AC در سیستم های تراکشن 103
6-2) درایوهای تراکشن موتور القایی 105
شکل (1-6) درایوهای تراکشن با موتورهای سه فاز 106
6-2-2) درایوهای تراکشن اینورتر منبع جریان تغذیة DC 108
شکل (4-6) وضعیت های حلقه DC یک درایو اینورتر منبع جریان 111
شکل (5-6) اینورتر منبع ولتاژ مدار قدرت و شکل موج ها 113
شکل (6-6) مدار قدرت یک فاز اینورتر NPC سه سطحی را نشان می دهد 115
شکل (6-6) اینورتر منبع ولتاژ سه سطحی NPC- مدار قدرت و جدول سوئیچینگ 116
6-2-4) درایوهای تراکشن VSI تغذیه AC مبدل پالس 116
6-2-6-1) PWM موج مربعی(Square &ndash Wave PWM) 120
شکل( 9-6) شکل موج های ورودی و خروجی مقایسه کننده یک اینورتر PWM موج مربعی 120
6-2-6-2) PWM سینوسی (Sinusoidal PWM) 122
شکل (11-6) روش مدولاسیون برای قطار Eurostar 124
شکل(12- 6) سیستم کنترل کننده جریان PWM در حالت کلی 126
پیوست 1 129
مقایسه سیستم های محرک انواع لوکوموتیو و انتخاب سیستم مناسب برای حمل و نقل ریلی 129
پیوست 2 133
داده های مربوط به موتورهای کششی 134
منابع

پیشگفتار
در گذشته بیشتر ماشین های حمل و نقل از ولتاژ DC ثابت ریل سوم بوسیله درایوهای DC تغذیه
می شدند. موتورها بوسیله کنترل کننده های نوع مقاومتی، که شتاب لازم را برای ماشین فراهم
می کردند، کنترل می شدند. این سیستم ها همچنین شامل ترمز دینامیکی برای کم کردن شتاب و شامل سیستم های ترمز سایشی جهت پشتیبانی یا تکمیل سیستم های ترمز دینامیکی می باشند.
ولی امروزه الکترونیک قدرت عامل عمده در بهبود سیستم های محرکه پیشرفته شده است. وجود عناصر نیمه هادی و تولید اینورترها باعث کاهش هزینه های راهبری شده اند. گام اول جایگزینی کنتاکتورها با مقاومت ها و بوسیله یکسو کننده های کنترل شده و چاپرهای DC جهت کنترل توان موتورهای DC بوده است. در گام دوم کاربرد موتورهای قفس سنجابی با پیشرفت اینورترهای با ولتاژ و فرکانس متغیر (VVVF) ممکن شده است. حتی در این زمینه، راه آهن به عنوان پیشگام در سیستم های الکترونیک قدرت شناخته شده است.
سیستم محرکه AC درجه بالایی از ترمز احیا کننده را با مقدار بسیار کم تجهیزات ایجاد می کند. مقدار توان احیا شده به فاکتورهای زیادی از جمله مکان ایستگاه و شدت ترافیک بستگی دارد. مطالعات رایانه ای نشان داده اند که احیای توان در سیستم های محرکه AC ، 40 تا 50 درصد در مقایسه با ماشین های معادل که با کنترل کننده های مقاومتی و ترمز دینامیکی کار می کنند بیشتر می باشد.
در نتیجه در حال حاضر اهداف طراحان، سازندگان و استفاده کنندگان سیستم های تراکشن الکتریکی بر اساس قابلیت اطمینان حداکثر، دسترسی آسان، حداقل سرویس و نگهداری و ... همگی با لوکوموتیوهای مدرن با تراکشن القایی تحقق یافته است. در واقع رسیدن به این هدف ناشی از موارد زیر می باشد
الف) امکان استفاده از موتورهای تراکشن القایی ساده و محکم.
ب) الکترونیک قدرت و کنورترهای مدرن .
پ) کنترل و نظارت میکروپروسسوری قوی و خیلی سریع.
این پایان نامه به بررسی و تحلیل درایوهای تراکشن جریان مستقیم و القایی می پردازد.
امید است گردآوری این مجموعه سرآغاز مطالعات و تحقیقات بیشتر در این زمینه گردد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تئورى

تئورى

تئورى مدیریت از دیدگاه امام على (ع)

فهرست:

پرتویی از کلام رهبری

تئوری مدیریت از دیدگاه امام علی (ع)

چکیده

کلید واژه

بخش نخست

دیباچه ای بر علم

فصل اول

علم مدیریت و جایگیه ان

مدیریت و معانی ان

تعریف علم مدیریت

مدیریت چیست

ضرورت و اهمیت مدیریت در اسلام

فصل دوم

نقش رهبر و تعلیم وتجربه در مدیریت

رهبری اصل تفکیک نا پذیر مدیریت اسلامی

نقش تعلیم و تجربه در مدیریت

نقش شرح صدر در مدیریت

مدیریت امری فطری یا اکتسابی

-فصل سوم

معرفی اجمالی مکاتب و تئوری های مختلف در مدیریت

-مکتبهای مدیریت

وجه تمایز مدیریت اسلامی با سایر مکاتب مدیریت

بخش دوم

تئوری و مبانی مدیریت از دیدگاه امام علی (ع)

فصل اول

اهداف و مبانی اصلی در مذیریت

ارکان مدیریت

برنامه ریزی

سازماندهی

تقسیم کار

هماهنگی

تصمیم گیری

اهداف

شایسته سالاری و صفات مدیران موفق

مدیر لایق و کموفق کیست

فصل چهارم

-تئوری سیستم و مناسبات انسانی در مدیریت اسلامی

الگوی عمل منبعث از عشق و عمل

الگوی تعامل رفتارهای بر خاسته از محبت و معرفت

خلاصه کلام

منابع

چکیده:

با توجه به اهمیت و جایگاه مدیریت در نظامها و سازمانهاى بین&rlm المللى و ترویج مدیریت نوین بر آن شدیم تا با تبیین دیدگاههاى ارزشمند امام على علیه السلام به عنوان مدیرى مدبر و کارآمد در تشکیل نخستین حکومت اسلامى - شیعى گامى هرچند کوتاه در احیاى این تفکر شیعى برداریم چرا که امروزه جزئیات این مبانى دینى به عنوان یک نظریه جدید علمى و کاربردى با موفقیت قابل اجرا است .

مقاله حاضر با بررسى بیش از 65 منبع داراى دو بخش عمده است:

بخش اول به تبیین مبانى علم مدیریت، معرفى مکاتب و ارائه نظریه&rlm هاى کلاسیک و نئوکلاسیک و نوین پرداخته است که مى&rlm تواند زمینه تطبیق این نظریه را با افکار و آراى امیرالمؤمنین علیه السلام مهیا کند .

بخش دوم نیز به تبیین تئورى و مبانى اعتقادى حضرت امیر علیه السلام در مدیریت و عناصر و ارکان آن - سازماندهى، برنامه&rlm ریزى، کنترل، نظارت، هماهنگى - شایسته سالارى و ویژگیهاى مدیران موفق به بررسى اقسام سوء مدیریت و معضلات نظام مدیریتى مى&rlm پردازد .

ذکر نمونه&rlm هاى موفق، نقش مناسبات انسانى، و از همه مهمتر مدیریت عشق و خصوصیات این مدیریت از دیگر موضوعات مطرح شده در این مقاله است

تعداد صفحات: 45



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
طرح

طرح

طرح هندسی راه و کنترل هوشمند ترافیک و تاثیر آن بر ایمنی و ظرفیت

چکیده
ارزیابی و مدل سازی تصا دفات در خیابان های شهری و برون شهری یکی از پر جاذبه ترین مسائل برای مهندسان ترافیک می باشد . که این اهمیت به دلیل تعداد زیاد این تصادفات و جراحات و تراکم ترافیک و زیانهای اقتصادی ناشی از انهاست . مهمترین مسئله در هر کشور افزایش ایمنی جاده ها میباشد.

فرمت :pdf
تعداد صفحه :۳۹۵



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
پایان

پایان

ارزیابی عوامل موثر بر خستگی آسفالت در راستای افزایش عمر روسازی آن با روش فازی

خستگی عبارت است از پدیده ی شکست بر اثر تکرار بار، که تنش ایجاد شده توسط این بار ممکن است حتی به مراتب کوچک تر از مقاومت نهایی مصالح باشد .ترکهای ناشی از خستگی، در مقاطع آسفالتی، با توجه به مکان پیدایش و نحوه ی گسترش آنها دو دسته است .دستهی اول ترک هایی است که در بخش پایینی مقطع آسفالتی پدید می آیند و سپس با تکرار بار بهسمت بالا گسترش مییابند. پیدایش این نوع ترک ها در مقاطع آسفالتی با ضخامت کم، رایج است . دسته دوم که در روسازی های ضخیم ام کان پیدایش بیش تری دارند، از سطح روسازی، شروع شده و به سمت پایین گسترش می یابند. این دسته از ترکها، نسبت به دستهی اول تاکنون کمتر مورد توجه و مطالعه قرار گرفته اند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
جزوه

جزوه

رشته حقوق

جزوه حقوق جزا میر صادقی

اگر بعد از خرید در دانلود فایل مشکل داشتید لطفا از طریق پشتیبانی موضوع را اطلاع دهید.

در صورتی که موقع خرید از طرف بانک پیغام خطا دریافت کردید چند دقیقه بعد اقدام کنید.

در صورتی که لینک دانلود به ایمیلتان ارسال نشده بود کافی است ایمیل خودتان را در قسمت پیگیری سفارش وارد کرده و ارسال را بزنید سپس در صفحه باز شده روی لینک دانلود کلیک کنید.

پشتیبانی:alireza0android@gmail.com

با خرید این محصول از ما حمایت کنید.

با تشکر :AlirezA



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
نمونه

نمونه

نمونه سوالات رشته ی علوم اجتماعی , مبانی جامعه شناسی مفاهیم اساسی 2

جهت ارائه خدمات کامل به دانشجویان دانشگاه پیام نور رشته ی علوم اجتماعی ، نمونه سوالات دانشگاه پیام نور را برای هر نیمسال تحصیلی در اختیار شما دانشجویان قرار خواهیم داد

دانلود 240 نمونه سوالات مبانی جامعه شناسی مفاهیم اساسی 2 همراه با پاسخ نامه + رشته ی علوم اجتماعی

از نیمسال 90 &ndash 89

نیمسال 91 &ndash 90

نیمسال 92 &ndash 91

نیمسال 93 &ndash 92

نیمسال 94 &ndash 93

در هر آزمون نیمسال حداقل هفت تا هشت نمره از نمونه سوالات ترم های قبلی داده می شود امیدواریم دانشجویان عزیز با مطالعه این نمونه سوالات نمره قبولی را خیلی راحتر از سایر دانشجویان کسب کنن و باعث پیشرفت تحصیلیشان شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود

افزایش روزافزون استفاده از صنعت برق به عنوان عامل اصلی محرکهای صنعتی و پیشرفت شهرها و بالا رفتن تقاضا برای استفاده از برق به عنوان مهمترین منبع انرژی این وظیفه را بر دوش متخصصان و دست اندرکاران تولید،انتقال و توزیع برق نهاده است تا با تلاش و بهره گیری از تخصص خود یک انرژی مطمئن و پایدار را به مصرف کننده تحویل دهند.

نقش شبکه توزیع یک مجتمع یا یک شهر را چه از نظر حجم و چه از نظر وسعت و چه از نظر ارزش و اهمیت می توان به مویرگهای بدن انسان تشبیه نمود که آخرین و مهمترین وظیفه یعنی تغذیه مصرف کننده را بر عهده دار می باشد.لذا به منظور تامین انرژی مورد نیاز مصرف کننده ها شبکه های توزیع فشار متوسط و ضعیف در بخشهای مختلف صنعتی ، کشاورزی ، مسکونی و عمومی (تجاری) دارای شرایط و خصوصیات معینی می باشد.

شهرستان سبزوار به مساحت 18672 کیلومتر مربع در غرب استان خراسان رضوی، در شمال شرق ایران و در فاصله ۲۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته&zwnj است و از شمال با شهرستان های جاجرم و اسفراین از خراسان شمالی و از مشرق با نیشابور ، از جنوب با شهرستان های کاشمر و بردسکن و از مغرب به شهرستان شاهرود از استان سمنان محدود است . براساس آخرین تقسیمات کشوری این شهرستان دارای پنج بخش به نام های مرکزی، روداب، خوشاب، داورزن و ششتمد است و بافت اقلیمی شهرستان کوهستان ، دشت و بیابان است.

در سال 1311 هجری شمسی اولین دیزل ژنراتور تولید برق توسط حاج محمد حسین دولت آبادی با قدرت 160 اسب بخار از نوع آلمانی در محل خیابان 14 متری رضایی در سبزوار راه اندازی و به بهره برداری رسید. اما در آن زمان به دلیل هزینه سنگین آن تنها افرادی که وضعیت مالی مناسبی داشتند قادر به استفاده از برق بودند.

هم اکنون برق سبزوار تفکیک شده است به مدیریت امور برق سبزوار ، مدیریت برق شهرستان جغتای و مدیریت برق شهرستان جوین . که اطلاعات شبکه برق زمینی و هوایی آنها به صورت زیر است :

شرح :

مدیریت برق سبزوار تفکیک شده است به مدیریت امور برق سبزوار ، مدیریت برق شهرستان جغتای و مدیریت برق شهرستان جوین . که مدیریت برق سبزوار تشکیل شده است از اداره برق داورزن ، اداره برق خوشاب ، دایره برق ششتمد، دایره برق شامکان و دایره برق روداب. و همچنین امور برق سبزوار دارای زیرمجموعه های زیر می باشد :

  1. اداری و خدمات مالی
  2. مهندسی و نظارت
  3. خدمات مشترکین
  4. بازرسی
  5. بهره برداری
  6. ایمنی

شامل 122 صفحه فایل word



دریافت‌فایل