متریک فایل

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه :2

فهرست:

پرواز دسته جمعی پرنده ها

کاهش پسار

نتایج

مقدمه :

اغلب ما شاهد پرواز دسته جمعی پرندگان بوده ایم که با آرایش خاصی پرواز می کنند آنها به طور خاص در اواخر پاییز و اوایل زمستان دیده می شوند ، هنگامی که از مناطق سرد سیر به مناطق گرم تر حرکت می کنند.این پرندگان عموماً به صورت V شکل پرواز می کنند بدین گونه که یکی در ابتدا و بقیه در دو خط پشت سر او به پرواز در می آیند .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

عنوان: دانلود پروژه چندرسانه ای آموزش سیستم مدیریت محتوا CMS دروپال

فرمت فایلها: .dir .swf . png .psd swi

قالب: قابل ویرایش

نرم افزارهای استفاده شده در ساخت این پروژه: فتوشاپ + دایرکتور + سویش مکس

نام لاتین نرم افزارهای استفاده شده: director , photo shop , swishMax

امکانات این پروژه:

دارای دکمه خروج + دارای صفحه خروج + دارای صفحه و کلید درباره ما + محیطی گرافیکی و زیبا

توضیحات پروژه:

در این چند رسانه ای به آموزش سیستم مدیریت محتوای دروپال پرداخته شده است.

جهت اطمینان قبل از خرید از این لینک فایل غیرقابل ویرایش را دانلود و پس از اطمینان نسخه اصلی و قابل ویرایش را خریداری نمائید.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحلیل

دانلود تحلیل محتوای کمی کتب مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی با توجه به شاخص های مهارت های اجتماعی بافرمت pdf تعدادصفحات 10

چکیده

هدف پژوهش حاضر بررسی کتابهای درسی تعلیمات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس آموزش مهارتهای اجتماعی به دانش آموزان است.کتاب های تعلیمات اجتماعی دوره دوم ابتدایی )چهارم و پنجم وششم(، که از هر کتاب بخش تعلیمات مدنی، مورد تحلیل قرار گرفت.روش آماری این پژوهش، تحلیل توصیفی داده ها بود که داده ها با استفاده از آن ها گردآوری، طبقه بندی، و سازمان بندی شد.. بر در حد متوسط و متوسط به پایین بوده و تعداد « اساس این پژوهش میزان مهارت های اجتماعی در کتاب های تعلیمات اجتماعی مجموعا و درصد مقوله های مهارت های اجتماعی در کتاب پایه ششم بیشتراز کتاب پایه چهارم و در کتاب پایه چهارم بیشتر از کتاب پایه پنجم می باشد. توالی و مداومت از اصول سازماندهی محتوا به شمار می آیند، در خصوص مهارتهای اجتماعی در این کتاب ها به طور مناسبی رعایت شده است .تصاویر کتاب ها در خصوص مهارتهای اجتماعی در در حد متوسط است ودر کتاب پایه ششم بیشتر از کتاب پایه چهارم و در کتاب پایه چهارم بیشتر از کتاب پایه پنجم می باشد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات: 26


فهرست مطالب :

نگاه اولیه به Qbasic
مفسر بیسیک
استفاده از منوهای Qbasic
ایجاد و اجرای یک برنامه
وارد کردن یک برنامه Qbasic
طریقه اجرای .ظایف بیسیک استاندارد
توانائیهای ویرایشگر Qbasic


نسخه اصلی Basic (که شامل symbolic instruction code begginers all purpose به معنی « کد حاوی دستورات نمادین همه منظوره مخصوص نوآموزان» در کالج دارتموت در سال 1964 به عنوان زبانی آموزشی ابداع گشت.یادگیری و طریقه استفاده از سایر زبانهایی که تا آن زمان وجود داشتند- از جمله اسمبلی، فرترن و کوبول- بسیار مشکل تر بود و برای دانشجویان مبتدی علوم کامپیوتر مناسب نبود.
زبان کامپیوتری چیست؟گاهی اوقات ممکن است مفهومی که ما از « زبان برنامه نویسی» در ذهن داریم با آنچه دیگران می دانند، فرق کند. لذا برای اطمینان از اینکه همه یک جور فکر می کنند برخی مفاهیم کامپیوتری از جمله زبانها را قبل از شروع بیسیک مرور خواهیم کرد.
کامپیوتر ابزاری است که محاسبات عددی را انجام می دهد و یا علایم مربوط به مجموعه مشخصی از قوانین دستکاری می کند. قوانین به صورت برنامه وارد کامپیوتر می شوند. برنامه لیستی از دستورات و داده هایی است که کامپیوتر می تواند انها را تفسیر و اجرا نماید. هر خط درون برنامه معمولا یک حکم (statement) نامیده می شود؛ هر حکم دستورالعملی را به کامپیوتر منتقل می سازد (مثلا:دو مقدار مشخص را با هم جمع کن و حاصل را ذخیره نما).



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:15

فهرست و توضیحات:

مقدمه
طبقه بندی بر اساس استفاده و اصالت

نژادهای گاو را می توان بر اساس استفاده های که از آنها می شود به شیری ، گوشتی و دو منظوره تقسیم کرد. گاوها را می توان بر اساس اصالت نیز طبقه بندی کرد. گاوی که انساب آن را می توان تا گاوهای پایه ردیابی نمود به عنوان گاو نژاد اصلی می شناسند.

گاو تقریبا خالص شده به عنوان گاوی غیر اصیل که مشخصات اصلی یک نژاد را دارد تعریف می شود ، و در اغلب موارد، به گاوی اطلاق می شود که زائیده یکی از گاوهای اصیل باشد و توسط اتحادیه نژاد ثبت نام نشده است . یک گاو دو رگه ای گاوی است که بر اثر آمیزش دو نژاد کاملا متفاوت حاصل می شود. به گاوی که دو رگ نیست ولی مشخصات اصلی یک نژاد را نیز ندارد (اسکراب) می گویند.

هلیشتاین ـ فریزین : هلیشتاین ـ فریزین اسمی رسمی نژاد است. در اروپا معمولا فریزین به گاوی که اجداد اروپایی دارند و هلیشتاین به گاوهای که اجداد آنها از آمریکای شمالی است اطلاق می شود. وزن مطلوب گاوهای هلیشتاین نر و ماده بالغ به ترتیب 1000 و 680 کیلوگرم می باشد. گاوهای هلیشتاین به بیشترین تولید کننده شیر با کمترین درصد چربی شهرت یافته اند.

گوساله هایی این نژاد در میان سایر نژادهای شیری در هنگام تولید بالاترین وزن را دارند. و این ویژگی همرته با رنگ سفید چربی بدن ، آنها را برای تولید گوشت سفید گوساله مناسب می سازد. هلیشتاین دیرتر از جرسی ، گرنزی و ایر شایر بالغ می شود.

جرسی : کوچکترین نژاد گاوهای شیری جرسی است که به دلیل چربی زرد برای تولید گوشت قرمز و گوشت سفید گوساله ارزش چندانی ندارد. شیر جرسی ها در مقایسه با سایر نژادها بیشترین درصد چربی و همچنین مواد جامد بدون چربی را دارد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه29

فهرست مطالب

موقعیت جغرافیایی استان بوشهر2&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip ..&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip ...

جغرافیای تاریخی استان4&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip .&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip .&hellip &hellip &hellip &hellip .

جغرافیای طبیعی استان 6&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip ...

وضعیت اجتماعی استان
7&hellip &hellip .&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip ..

وضعیت اقتصادی استان8&hellip &hellip .&hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip &hellip .

اقلیم...................................................................................................9

تعیین نوع اقلیم بوشهر به روش کوپن، آمبرژه و دومارتن..............................................10

بارندگی.............................................................................................12

منابع آب............................................................................................12

ساعات آفتابی......................................................................................12

درجه حرارت .....................................................................................13

رطوبت نسبی......................................................................................13

فشار هوا و باد.....................................................................................13

زمین شناسی ......................................................................................14

منابع آب مصالح ساختمانی......................................................................16

موقعیت جغرافیایی استان بوشهر

استان بوشهر در جنوب غربی ایران در فاصله 27 درجه و 14 دقیقه تا 30 درجه و 16 دقیقه عرض جغرافیائی و در فاصله 50 درجه و 6 دقیقه تا 52 درجه و 58 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ در جنوب ایران واقع گردیده است. این استان از شمال به استان خوزستان و قسمتی از استان کهگیلویه و بویر احمد از جنوب به خلیج فارس و قسمتی از استان هرمزگان و از شرق به استان فارس و از مغرب به خلیج فارس محدود می گردد و دارای 625 کیلومتر مرز آبی می باشد

مساحت استان بوشهر حدود 23167 کیلومتر مربع است که حدود 5/1 درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است و از نظر وسعت هفدهمین استان کشور محسوب می گردد .

دارای9 شهرستان به نامهای : بوشهر (مرکز استان )، تنگستان ، دشتستان ، دشتی ، دیر ، دیلم ، کنگان گناوه و جم میباشد و دارای 19بخش و 40 دهستان می باشد

مرکز این استان، شهرستان بوشهر است که با مساحت 5/984 کیلومتر مربع، در مدار 50 درجه و 51 دقیقه ی طو ل جغرافیایی شرقی و 28 درجه و 59 دقیقه&zwnj ی عرض جغرافیایی شمالی واقع است.

شهر بوشهر نیز در مدار 29 درجه و 20 دقیقه&zwnj ی عرض شمالی و 50 درجه و 55 دقیقه&zwnj ی طول شرقی در منتهی&zwnj الیه شبه جزیره&zwnj ای صدفی مرجانی به طول 8 تا10 کیلومتر و به عرض 2 تا 3 کیلومتر به شکل مثلثی مختلف&zwnj الاضلاع در دل خلیج فارس قرار دارد.

فاصله&zwnj ی بوشهر تا شیراز 270، تا تهران 1116 و تا اهواز حدود 500 کیلومتر و تا نزدیک&zwnj ترین شهرستان استان، یعنی دشتستان 70 کیلومتر است.

جدول وضعیت استان از نظر آخرین تقسیمات کشوری

نام شهرستان

نام مرکز شهر

تعداد بخش

تعداد دهستان

نام شهرها

مساحت به کیلومتر مربع

جمعیت با توجه به آخرین سرشماری در سال 1385

بندر بوشهر

بوشهر

مرکزی &ndash

خارگ

خارگ &ndash حومه &ndash انگالی

بوشهر

جزیره خارگ

1442

225297

دشتستان

برازجان

مرکزی&ndash سعد آباد &ndash شبانکاره

حومه- زیارت پشتگوه &ndash دالکی &ndash تنگ ارم &ndash زیر راه &ndash وحدتیه &ndash شبانکاره -آبپخش

برازجان &ndash سعداباد-شبانکاره

6366

226905

تنگستان

اهرم

مرکزی &ndash ساحلی

اهرم &ndash باغک- بوالخیر-دلوار

اهرم &ndash دلوار

1927

63735

دشتی

خورموج

مرکزی &ndash کاکی

مرکزی- خورموج &ndash شنبه &ndash طسوج-کاکی-چعاپور &ndash کبگان

خورموج &ndash کاکی

5008

74898

بندر دیر

دیر

مرکزی -بردخون

حومه &ndash آبدان &ndash بردخون &ndash آبکش

دیر

2158

48636

بندر کنگان

کنگان

مرکزی &ndash بهرگان

طاهری &ndash نای بند &ndash عسلویه -

کنگان

1296

95349

بندر گناوه

گناوه

مرکزی -جم

حیات داود-رود حله

گناوه - بندر ریگ

1837

83418

بندر دیلم

دیلم

مرکزی-ریگ

حومه- لیراوی شمالی &ndash لیراوی میانی &ndash لیراوی جنوبی

بندر دیلم

1699

29451

جم

ولایت ریز

بخش مرکزی

ریز

1- جم

2-ریز 3- انارستان

4-تشان5 کوری

ولایت جم

1436

38578

# بزرگترین شهرستان - شهرستان دشتستان با 6150 کیلومتر مربع وسعت

# کوچکترین شهرستان- شهرستان تنگستان با 2216 کیلومتر وسعت

مرکز این استان، شهرستان بوشهر است که با مساحت 5/984 کیلومتر مربع، در مدار 50 درجه و 51 دقیقه ی طو ل جغرافیایی شرقی و 28 درجه و 59 دقیقه&zwnj ی عرض جغرافیایی شمالی واقع است.

شهر بوشهر نیز در مدار 29 درجه و 20 دقیقه&zwnj ی عرض شمالی و 50 درجه و 55 دقیقه&zwnj ی طول شرقی در منتهی&zwnj الیه شبه جزیره&zwnj ای صدفی مرجانی به طول 8 تا10 کیلومتر و به عرض 2 تا 3 کیلومتر به شکل مثلثی مختلف&zwnj الاضلاع در دل خلیج فارس قرار دارد.

فاصله&zwnj ی بوشهر تا شیراز 270، تا تهران 1116 و تا اهواز حدود 500 کیلومتر و تا نزدیک&zwnj ترین شهرستان استان، یعنی دشتستان 70 کیلومتر است.

جغرافیای تاریخی استان

بندر بوشهر در انتهای شمالی یک جزیره در حاشیه خلیج فارس قرار دارد.سرچشمه نام شهر ناشناخته است.نام ابوشهر که در منابع عصر قاجار آمده،آن گونه که کوتاه شده بخت اردشیر به معنای اردشیر عرضه نمودهاند،هرچند محتمل است ،ولی از سوی هیچ کدام از مدارک موجود پذیرفته نمی شود.این شهر بندری یکی از مراکز مهم و قدیمی تمدن و فرهنگ ایران زمین به شمار می رود و روزگاری در پیوند با شهر مزامبریا(mezambria)شناخته می شد که یونانیان از زمان اردوکشی نثارخوس(NEARCHUS) با آن آشنایی داشته اند.با تکیه بر تحقیقات انجام شده در سال 1913م/1332 ه.ق از طرف هیات باستان شناسی فرانسوی، سنگ بنای تمدن در بوشهر به زمان ایلامی ها بر می گردد.بر اساس کاوش های ((پزارد))فرانسوی،در جنوب محله امام زاده بوشهر معبد بزرگ خدای ایلامی ((ان شوشیناک)) قرار داشته است.در آن زمان این نقطه را لیان (LAIN) می نامیدند.

بوشهر در زمان ایلامی ها یکی از مراکز مهم فرهنگی ـتجاری به شمار می رفته و شهر تاریخی لیان (LYAN)پل ارتباطی ایلامیان با نواحی اقیانوس هند و جنوب شرقی آسیا بوده است.در دوران ماد و هخامنشی تمدن بوشهر به حیات خود ادامه داد،در دوران حکمرانی هخامنشیان پادشاهان این سلسله قدرتمند کاخ ها و بناهای با شکوهی در این منطقه از کشور بنا نمودند که از جمله می توان به کاخ هخامنشی بردک سیاه در 12 کیلومتری شمال برازجان،کاخ کورش در جنوب غرب برازجان و کاخ تل مر وگوردختر در منطقه پشت پیر اشاره کرد.

در زمان سلوکیان و ساسانیان بوشهر همچنان مورد توجه و عنایت ویژه ای بوده و در این دو دوره تاریخی نیز ((ریواردشیر)) و یا همان گونه که در کارنامه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
آموزش

آموزش برنامه نویسی اندروید قسمت 36



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقالات

بررسی عملکرد مدیران بر رفتار سازمانی

استراتژی کاررآهه شغلی

خانه هوشمند

mis سیستم مدیریت اطلاعات

مدیریت زنجیره تامین

بررسی عملکرد مدیران بر رفتار کارکنان

بررسی رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان جمعیت هلال احمر تهران



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
برنامه

پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا

گرایش جغرافیا و برنامه ریزی توریسم

همراه با پرسش نامه

106 صفحه

چکیده:

گردشگری، سفر موقت پاره ­ ای از مردمان است به مقصدی غیر از محل زندگی عادی خود. فرهنگ، جاذبه اصلی گردشگری است، بدون فرهنگ که تفاوت ­ ها را ایجاد می­ کند، همه جاها شبیه به هم به نظر می ­ رسد.

بازدید از منابع فرهنگی و تاریخی یکی از بزرگترین، فراگیرترین و رو به ­ رشدترین بخش ­ های صنعت گردشگری عصر حاضر است. در حقیقت، این چنین به نظر می­ رسد که گردشگری میراث رشد بسیار سریعتری از سایر اشکال گردشگری، مخصوصاً در کشورهای در حال توسعه، داشته و باید آنرا به عنوان ابزار بالقوه مهمی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی جامعه به حساب آورد.

هدف این تحقیق که بخش مرکزی شهرستان رودبار محدوده، مورد مطالعه آن است، تاثیر برنامه ­ ریزی میراث فرهنگی بر توسعه گردشگری این منطقه است، به همین جهت پرسشنامه ­ ای بر طبق جدول مُرگان (384) و براساس طیف لیکرت تدوین و توسط گردشگران تکمیل گردید و در انتها به کمک « Samples t-test» مورد آزمون قرار گرفت.

با توجه به نتایج به دست آمده می­ توان، اینگونه بیان داشت که شناخت هر چه بهتر جاذبه­ میراث فرهنگی گامی جهت ازدیاد گردشگران به سوی این مناطق می­ باشد، این امر نیز مستلزم برنامه ­ ریزی بلند مدت و از طریق تبلیغات، احداث تاسیسات گردشگری، ایجاد راه­ های مناسب و استاندارد و ... . در اینگونه از بافت ­ های تاریخی است که می ­ توان امیدوار بود که این­ گونه مکان­ ها در شهرستان رودبار با خیل عظیم گردشگر مشتاق و با فرهنگ روبرو گردد.

واژگان کلیدی: برنامه ریزی، توسعه گردشگری، گردشگری میراث فرهنگی، شهرستان رودبار



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه41

فهرست مطالب

بحثی در ریشه یابی این مظلومیّت

  • قلمرو فرهنگ

یک فرهنگ غلط و ظالمانه

محروم ساختن زنان از علم و کمال

همچنین در مجلة مذکور می خوانیم:

جلوگیری از رسیدن به کمال ، ظلم است

مظلومی به درازای تاریخ و پهنای گیتی

انسانی در میان دو دیوار بلندِ تحجّر و تمدن کاذب.

محبوسی در اعماق دو زندان: ندان جاهلیت و زندان بردگی مدرن

اسیر دو کمند: کمند اوهام و خرافات و کمند تعمت و افتراءآت.

مقهور دو فرهنگ، فرهنگ جاهلی و فرهنگ کلمات فریبنده به نام آزادی و بعنوان علم و تمدن و تساوی حقوق.

و بالاخره فریادگری بدون فریادرس! و مجرمی بدون ارتکاب جرم،

مظلومی به ظلم مضاعف و محروم از حقوق زندگی صحیح!

این عبارت های رقت انگیز تصویر کوتاهی است از وضع زنان در سطح پهناور جهان؛ و ما برای اینکه « دیدگاه اسلام دربارة زن» را بهتر درک کنیم و چهرة زن در قرآن مجید و در عصر نبوت و در فرهنگ اهل بیت عصمت (ع) را ببینیم، لازم است دور نمایی از تاریخ بشری در رابطه با زن را مورد توجه قرار بدهیم:

تارخی غم انگیز و تأسف بار

در « چین قدیم» پاهای دختران را از کودکی با باریکه ای از پارچه می بستندو در قالب فلزی قرار می دادند تا کوچک بماند و جذاب جلوه کند به همین جهت ، زن چینی با پیمودن مسیر کوتاهی خسته و عرق ریزان از نفس می افتاد و از حرکت وا می



دریافت‌فایل